Свадебный портал - свадьба без хлопот.

https://trinity-med.ru лицо омоложение как можно сделать омоложение кожи лица.

Весільний сценарій

Сценарій проведення весілля: від викупу до рагсу

У важливій справі організації свята сценарій проведення весілля має визначальне значення. Причому, не меншу, ніж власне бюджет весілля.

Сценарій весілля- це більш-менш докладний план весільного заходу, позначення ключових моментів, таймінг весілля.

Загального рецепту проведення весільного торжества, звичайно, немає. Але деякі поради можуть вам стати в нагоді.

Приїзд нареченого, викуп, реєстрація у Рагсі, вінчання в церкві (костелі), відвідування пам'ятних місць, фото - та (або) відеозйомка, урочиста зустріч молодих батьками, святково-розважальний «закріплення» церемонії, час на гри, вручення подарунків молодим... Ось неповний перелік ключових моментів в сценарії проведення весілля.

У часи наших дідусів і бабусь, а в деяких селах і сьогодні, весільна церемонія мала досить жорстку структуру проведення. Від того, наскільки точно і правильно були виконані та чи інша її частина, в якій послідовності, залежало, як вважалося, щастя молодих. Процедурою весілля надавали культова, релігійне значення.

Незважаючи на традиційну схему більшості весіль (викуп - загс - фото - п'янка), всі заходи проходять по-різному. Навіть якщо ви запозичили сценарій проведення весілля у друзів або знайомих, можете бути впевнені - у вас все пройде зовсім по-іншому. Інші молоді, інші гості, все інше. В одну річку не входять. Тому відразу відмовтеся від дубляжу. Кожна весілля неповторна, багато що в ній залежить від різноманітності смаків, інтересів, культури всіх учасників обряду, а також від сімейних традицій.

При цьому враховуються такі наступні важливі компоненти.

Сценарій весілля складається заздалегідь.

Зрозуміло, необхідні відомості про нареченого, нареченої: їх імена, дати народження, місця роботи (навчання), діти від першого шлюбу, улюблені страви, хобі, місця відпочинку і т.д...

Важливою є також інформація про молодих батьків, бабусь - дідусів і, якщо є, хрещених. Відомості можуть бути різноманітними: від дат і місць народження (якщо це, звичайно, якась особлива дата - збіг з Днем весілля? 100-річний ювілей... Штат Масачусец...) до місць роботи, навчання, роботи, хоббі, улюблених місць відпочинку і т.д. Деякі відомості можна приховати - місця і терміни ув'язнення, наприклад.

У будь-якої весільної церемонії характер урочистості створюють гості молодих. Склад, кількість, приблизний вік, стать - ця інформація необхідна для складання сценарію проведення весілля. Напрямок музичного супроводу, характер ігор і розваг безпосередньо залежить від «характеристики» гостей. Добре б ще знати «видатних» серед них. Можливо, хтось із них знаменитість - чому ні? Хтось гарно співає? Танцює? Славиться веселуном? Залучаючи їх до участі у весіллі - нехай навіть без спеціальних вказівок і репетицій - ви створите незабутній колорит весільного торжества і... істотно полегшите собі роботу.

Розважальний момент - важливий у проведенні весілля. Не сподівайтеся, що гості самі почнуть себе розважати. Сучасний уклад життя такий, що люди, приходячи на весілля, не тільки мають намір привітати - висловити свою любов і повагу молодим, але й банально відпочити. Запросивши ведучого весілля, або тамаду, для цих цілей, ви позбавляєтеся від додаткових обов'язків, пов'язаних з розвагою гостей.

Від вас буде потрібно лише продумати і підготувати призи і подарунки для учасників та переможців весільних ігор.

Ще одна важлива перевага в запрошенні тамади: він зазвичай «продається» укупі з музичним супроводом. Діджей, апаратура, світло, баян як мінімум - вірні супутники провідного весіль. Наймати «музику» з боку дещо небезпечно. Дует «тамада плюс діджей» гарний за умови, якщо вони добре знають один одного, налаштовані під певний - однаковий стиль ведення свята. Винятки бувають, але лише щоб підтвердити правило. Продумайте цей момент при складанні сценарію проведення весілля.

Немале значення у піднятті настрою на весіллі грає прикраса приміщення. Є фірми, які на цьому спеціалізуються. Професійні організатори свят, дизайнери приміщень зможуть вже на рівні інтер'єру створити святково-урочисте або молодіжно-бешкетний настрій. Прикраса кулями, квіти, композиції, текстиль налаштують на потрібну атмосферу і будуть підтримувати її протягом усього святкового заходу. Але навіть якщо ви вирішили заощадити на професійному дизайні, цілком можна обійтися аматорським. Зрештою, всі ми вчилися в школі, маємо мало загальне уявлення про красу і вже точно знайдемо, куди прикріпити кулі, поставити квіти, повісити плакати. Зручно такого роду завдання давати подружкам нареченої - на щастя, в більшості подань обов'язків подружок нареченої прикраса авто і залу входить в їх святі обов'язки.

Крім власне обрядової церемонії проведення весілля, хочеться звернути увагу на важливу, але найчастіше трохи змащену частина весільної процедури, а саме коли зустрічають молодих після Загсу.

Доцільно, щоб перед початком весільного торжества, ведучий підготував гостей до радісної зустрічі молодих. Легкий музичний супровід буде в такий момент гарною підмогою.

Усмішки на обличчях і щастя в очах гостей - це і є результат роботи тамади на весіллі. Крім того, гостей потрібно правильно розставити. Краще «розташувати» їх уздовж входу в будинок або зал - це дозволить уникнути стовпотворіння, і молоді, на загальному огляді, зможуть безперешкодно пройти в будинок. Батькам молодих на весільній церемонії - особлива шана і повага і місце в центрі подій. Зазвичай мати нареченої тримає в руках декоративне блюдо з житнім чи пшеничним зерном, щоб посипати їм на щастя. Традиційні хліб-сіль у руках матері нареченого. До призначеного часу (ось де важливо знати час приїзду і не відлучитися, наприклад, в туалет) по приїзду молодих з Рагсу ведучий їх зустрічає і веде до батькам та гостям.



Пов'язані інформаційні сюжети:
Новіші інформаційні сюжети:
Старші інформаційні сюжети:

 

Рекомендуємо

 

Наш партнер

          

Ведучий/Тамада

magic_woman_pink
Місце здається.
150 грн./міс.

Ми на Facebook