Свадебный портал - свадьба без хлопот.

Сімейне життя

Як тренувати пам'ять дітей: ТОП-8 розвиваючих усних ігор

Займатися з дітьми необхідно не тільки з допомогою якихось іграшок і предметів. Важливо навчитися використовувати правильні слова, щоб тренувати пам'ять, поповнити словниковий запас і розвинути фантазію вашої дитини.

"Вигадані історії"
Дана гра розвиває логічне мислення і одночасно тренує фантазію. Правила такі: ви називаєте слово, дитина доповнює його іншим словом, що підходить за змістом, ви доповнюєте вже склалося, словосполучення і т. д.
В результаті у вас може вийти цікава казка або яке-небудь смішне пропозицію. Наприклад:
— Кіт.
— Кіт їсть.
— Кіт їсть сосиску.
— Кіт їсть сосиску з тарілки.
— Кіт їсть сосиску з моєї тарілки.
— Кіт їсть сосиску з тарілки моєї бабусі.

"Додай склад"
Гра розвиває кмітливість, поповнює словниковий запас дитини. Перший гравець вимовляє частина якого-небудь слова, наприклад: "цсє-", а другий повинен допридумывать слово до кінця, вимовивши склад: "-ток".

"Асоціації"
Розвити асоціативне й логічне мислення можна за допомогою даної гри, яка теж досить проста. Припустимо, ви говорите "молоко", дитина говорить, з чим це слово у нього асоціюється: "корова", тоді ви вимовляєте слово, з яким асоціюється у вас слово "корова", наприклад, "рогата" і т. д.

"Подорож у часі"
Дана інтелектуальна гра розвиває фантазію, вчить дітей розуміти суть речей.
Приклад: ви називаєте будь-який предмет і просите малюка пояснити, чим цей предмет був у минулому. Якщо ви назвали "подушку", то дитина може відповісти, що раніше вона була птахом з пір'ям і пухом, а птиця була курчам, а перед цим — яйцем.
Тоді ви питаєте, а що може стати подушка в майбутньому? Дитина відповідає, наприклад, "бутафорським снігом".

"Розберемо на запчастини"
Ця гра схожа на попередню, але акцент ставиться на деталі, з яких складається предмет. Наприклад: ви називаєте дитині слово "книга" і просите пояснити, з чого вона зроблена, що в ній міститься. Гра вчить бути уважним до дрібниць, розуміти суть предметів, бачити предмети, як сукупність частин.
"Варіанти"
Називаємо дитині предмет і запитуємо, а яким чином його ще можна використовувати.
Наприклад: ящик. У нього можна не тільки класти предмети, але і поселити кота, його можна перевернути і використовувати, як пуфик або сходи і т. д. Дитина розів'є асоціативне мислення, отримає практичні навички використання предметів, розширить кругозір, зрозуміє, що таке варіативність і багатофункціональність.
Можна також називати явища, речі, поняття і просити маленьких гравців перерахувати, чим вони корисні і чим шкідливі. Наприклад: "сніг" — він вкриває рослини і не дає їм загинути від морозу. Він може завалити дорогу, і пройти або проїхати по ній буде не можна.

"Так" і "Ні"
Ви загадуєте що-небудь предмет, явище, людини, персонажа, цифру тощо), а дитина, задаючи вам питання, на які ви можете відповідати односкладово — тільки "так" або "ні", — намагається вгадати, що ж ви загадали. Чи можна грати навпаки — він загадує і відповідає на ваші запитання, а ви вгадуєте. Гра вчить мислити конкретно і точно формулювати навідні запитання, аналізувати.

"Що спільного?"
Розвити асоціативне мислення і навчити знаходити загальне в різних речах і в різних предметів. Наприклад: ви запитуєте, що спільного між черепахою і трояндою і разом шукайте відповіді — обидві вони ростуть, обидві зелені (троянда — частково), обидві живуть на землі, але люблять воду і т. д.

Powered by Web Agency

Пов'язані інформаційні сюжети:
Новіші інформаційні сюжети:
Старші інформаційні сюжети:

 

Наш вибір

Фотограф

photo
Місце здається
150 грн./міс.
 

Наш партнер

          

Портал рекомендує