Ви вирішили організувати весілля на природі? Вітаємо, відмінний вибір! А якщо все ще сумніваєтеся - ось вам кілька вагомих аргументів «за», а також пара-трійка (так що розмінюватися на дрібниці - десяток-інший!) цікавих ідей та корисних порад, щоб розвіяти всі ваші сумніви.
Почнемо з очевидних (хоча і не з першого погляду) плюсів організації весільного торжества на відкритому повітрі.
По-перше, можна бути на 100% впевненими, що у вас буде відмінна весілля (від інших!). Тільки уявіть: шикарна дворянська садиба, позолочена карета, запряжена четвіркою коней або витончений відкритий фаетон. Лакеї і кучер - той самий, з казки про Попелюшку. Чудове весільне плаття на тлі мальовничих пейзажів і (увага!) Наречений - на білому коні...
Уявили? Справді, все як у казці. І це лише один з варіантів сценарію. Весілля на природі тим і хороша, що тут є, де розвернутися. Залишається тільки включити фантазію на повну потужність. Стиляги? Пірати? Мушкетери? Будь ласка! Бразильський карнавал? Вестерн? Східні мотиви з кальянами і танцями живота? Запросто! Ну а якщо хочеться «всього і одразу» - влаштуйте бал-маскарад. Цигани, ведмеді, скоморохи, факіри і фокусники - тут вистачить місця всім!
Порада:простора територія - це, звичайно, добре. А ось «безмежні простори» - зовсім інша справа і для весільної церемонії категорично не підходить. Не хочемо ми гостей дорогих не дорахуватися! Весілля на природі на охоронюваній території - відмінний варіант, який допоможе поєднати приємне з корисним (точніше - безпечним!)
По-друге, організація весілля на природі не обмежує вас у часі. Не хочете загубитися серед десятків інших весільних пар, тупцювати в черзі «рука об руку» з чужими гостями і слухати до болю знайому і заїжджену, як стара платівка, мова «уповноваженого працівника» Загсу? Ви можете провести весільну церемонію за власним розкладом. Виїзна реєстрація шлюбу - то, що потрібно, все пройде без поспіху і суєти.
При цьому ви можете скласти індивідуальний сценарій реєстрації. Буде він схожий на церемонію в нашому Рагсі або на класичний європейський варіант - вирішувати тільки вам. Проявіть трохи фантазії - і традиційний обмін кільцями може перетворитися на чудовий і магічний ритуал, романтика якого ще довгі роки буде зберігати і оберігати ваші почуття.
Порада:якщо задумали «нестандартну» весільну реєстрацію, обов'язково за пару днів до церемонії проведіть генеральну репетицію з музикантами і головними учасниками - нехай «входять в роль» заздалегідь. А то замість граціозного ходи назустріч своїй долі вам доведеться бігати і розставляти всіх по місцям, на ходу підказуючи кожному, що робити далі.
По-третє, відкритий повітря - прекрасна можливість вразити гостей різними «спецефектами». І тут, до речі, чимало варіантів: від традиційних білих голубів, кульок і конфетті - до об'ємних сердець-ліхтариків, «салюту» з живих метеликів, штучного снігу і незабутнього польоту на повітряній кулі. А ввечері обов'язково організуйте лазерне шоу, «вогненний дощ», феєрверк або салют.
Порада:щоб не «змішалися в купу коні, люди» - розділіть спецефекти по часу. Не залишайте все на «заключний акорд», дозуйте задоволення! Нехай кожен новий сюрприз буде сприйматися гостями «останній» - так він залишить набагато більше емоцій і не загубиться в «загальній натовпі» яскравих вражень.
І наостанок ще декілька порад.
Організація весілля не терпить суєти, тому не відкладайте все на останній момент. Продумайте заздалегідь усе до дрібниць.
Приділіть особливу увагу наступним моментам:
- Намети, тенти і навіси. Їх стильне оформлення і оригінальне освітлення додадуть особливий шарм вашому весіллі. До того ж саме вони допоможуть вам і вашим гостям сховатися від спеки чи дощу.
- Кейтеринг. Якщо говорити по-російськи, то це - шикарний ресторан «з доставкою додому» (у нашому випадку - на природу). Найчастіше, з обслуговуванням. Дуже зручно!
- Музичний супровід. Заздалегідь обговоріть мелодію для реєстрації. А перший танець молодят не зайвим буде прорепетирувати окремо.
- Доставка гостей до місця церемонії (і назад!). Подбайте про комфортабельному і місткому автобусі. А по дорозі можна влаштувати цікаву та пізнавальну екскурсію.
Не забудьте про:
- Банкетні картки, які без метушні «розсадять» гостей по місцях
- Пам'ятні сувеніри для гостей (дрібничка, а приємно!)
- Пелюстки троянд, дрібні монетки і рис - на удачу! ...і нехай ваше весілля стане найбільш романтичною,
казковим і незабутнім, ну а ми від усієї душі бажаємо вам
Любові і Щастя!
< Попередня | Наступна > |
---|
- Як провести весілля?
- Як спланувати весілля
- Мистецтво організації весілля
- Весільний розпорядник - самий відповідальний чоловік на весіллі!
- Планування весілля не терпить метушні
- Організація весілля по-європейськи
- Як влаштувати проведення весілля “по-сучасному”
- Що необхідно знати при організації весільного торжества
- Провести весілля: секрети майстерності
- З чого починається організація весіль?