Свадебный портал - свадьба без хлопот.

Цікаво! breadcrumbs Весілля на природі: ідеї, поради, рекомендації

Цікаво!

Весілля на природі: ідеї, поради, рекомендації

Ви вирішили організувати весілля на природі? Вітаємо, відмінний вибір! А якщо все ще сумніваєтеся - ось вам кілька вагомих аргументів «за», а також пара-трійка (так що розмінюватися на дрібниці - десяток-інший!) цікавих ідей та корисних порад, щоб розвіяти всі ваші сумніви.

Почнемо з очевидних (хоча і не з першого погляду) плюсів організації весільного торжества на відкритому повітрі.

По-перше, можна бути на 100% впевненими, що у вас буде відмінна весілля (від інших!). Тільки уявіть: шикарна дворянська садиба, позолочена карета, запряжена четвіркою коней або витончений відкритий фаетон. Лакеї і кучер - той самий, з казки про Попелюшку. Чудове весільне плаття на тлі мальовничих пейзажів і (увага!) Наречений - на білому коні...

Уявили? Справді, все як у казці. І це лише один з варіантів сценарію. Весілля на природі тим і хороша, що тут є, де розвернутися. Залишається тільки включити фантазію на повну потужність. Стиляги? Пірати? Мушкетери? Будь ласка! Бразильський карнавал? Вестерн? Східні мотиви з кальянами і танцями живота? Запросто! Ну а якщо хочеться «всього і одразу» - влаштуйте бал-маскарад. Цигани, ведмеді, скоморохи, факіри і фокусники - тут вистачить місця всім!

Порада:простора територія - це, звичайно, добре. А ось «безмежні простори» - зовсім інша справа і для весільної церемонії категорично не підходить. Не хочемо ми гостей дорогих не дорахуватися! Весілля на природі на охоронюваній території - відмінний варіант, який допоможе поєднати приємне з корисним (точніше - безпечним!)

По-друге, організація весілля на природі не обмежує вас у часі. Не хочете загубитися серед десятків інших весільних пар, тупцювати в черзі «рука об руку» з чужими гостями і слухати до болю знайому і заїжджену, як стара платівка, мова «уповноваженого працівника» Загсу? Ви можете провести весільну церемонію за власним розкладом. Виїзна реєстрація шлюбу - то, що потрібно, все пройде без поспіху і суєти.

При цьому ви можете скласти індивідуальний сценарій реєстрації. Буде він схожий на церемонію в нашому Рагсі або на класичний європейський варіант - вирішувати тільки вам. Проявіть трохи фантазії - і традиційний обмін кільцями може перетворитися на чудовий і магічний ритуал, романтика якого ще довгі роки буде зберігати і оберігати ваші почуття.

Порада:якщо задумали «нестандартну» весільну реєстрацію, обов'язково за пару днів до церемонії проведіть генеральну репетицію з музикантами і головними учасниками - нехай «входять в роль» заздалегідь. А то замість граціозного ходи назустріч своїй долі вам доведеться бігати і розставляти всіх по місцям, на ходу підказуючи кожному, що робити далі.

По-третє, відкритий повітря - прекрасна можливість вразити гостей різними «спецефектами». І тут, до речі, чимало варіантів: від традиційних білих голубів, кульок і конфетті - до об'ємних сердець-ліхтариків, «салюту» з живих метеликів, штучного снігу і незабутнього польоту на повітряній кулі. А ввечері обов'язково організуйте лазерне шоу, «вогненний дощ», феєрверк або салют.

Порада:щоб не «змішалися в купу коні, люди» - розділіть спецефекти по часу. Не залишайте все на «заключний акорд», дозуйте задоволення! Нехай кожен новий сюрприз буде сприйматися гостями «останній» - так він залишить набагато більше емоцій і не загубиться в «загальній натовпі» яскравих вражень.

І наостанок ще декілька порад.

Організація весілля не терпить суєти, тому не відкладайте все на останній момент. Продумайте заздалегідь усе до дрібниць.

Приділіть особливу увагу наступним моментам:

  • Намети, тенти і навіси. Їх стильне оформлення і оригінальне освітлення додадуть особливий шарм вашому весіллі. До того ж саме вони допоможуть вам і вашим гостям сховатися від спеки чи дощу.
  • Кейтеринг. Якщо говорити по-російськи, то це - шикарний ресторан «з доставкою додому» (у нашому випадку - на природу). Найчастіше, з обслуговуванням. Дуже зручно!
  • Музичний супровід. Заздалегідь обговоріть мелодію для реєстрації. А перший танець молодят не зайвим буде прорепетирувати окремо.
  • Доставка гостей до місця церемонії (і назад!). Подбайте про комфортабельному і місткому автобусі. А по дорозі можна влаштувати цікаву та пізнавальну екскурсію.

    Не забудьте про:

  • Банкетні картки, які без метушні «розсадять» гостей по місцях
  • Пам'ятні сувеніри для гостей (дрібничка, а приємно!)
  • Пелюстки троянд, дрібні монетки і рис - на удачу! ...і нехай ваше весілля стане найбільш романтичною,
    казковим і незабутнім, ну а ми від усієї душі бажаємо вам
    Любові і Щастя!

Powered by Web Agency

Пов'язані інформаційні сюжети:
Новіші інформаційні сюжети:
Старші інформаційні сюжети:

 

Наш вибір

Фотограф

photo
Місце здається
150 грн./міс.

Ми на Facebook